SAPO DAI'E TAUN NI??

alhamdulillah syukur kehadrat ilahi kerane penulis masih lg dberi peluang oleh pihak yg berwajib untuk meneruskan perjuangan penulis meng'update' blog ukhwah n9 ni..penulis bukan nk mempromote sgt kump penulis(PALONG) tp makin hari makin menonjol plak kump PALONG ni..yg terbaru dkhabarkan oleh ad-hock program, dalam pertandingan "Who Wants 2 Be A Dai'e"(ww2bad) yg diciplak dr program "Who Wants 2 Be A Millionair" yg telah diacarakan oleh ust Azman Syah yg anggun(sori bg man) hehe..khabar2nye untuk pihak ikhwah telah dimenangi oleh kump PALONG yg telah menghantar wakil utamenye iai2 ust Muhsin..beliau dengan riaknye telah berjaye menjawab 9 soklan dr 10 soklan yg telah dberikan..bg pihak akhawat, kump PASOH telah berjaye membuktikan kepandaian mereka apa bila wakil mereka ustzh Rabi'atul Adawiyah telah berjaye menjawab 7 soklan dengan tepatnye..syabas kepada akhawat PASOH..hah tengok!!penulis x 'bayes' kepade mane2 kump pun..punye adil dan baiknye penulis ni(dalam fatrah menangkis kecaman2 pihak musuh tentang ketidak adilan penulis mempromote kump nye)..hehe ok la..nak cerite siket sekitar perjalanan program (ww2bad), juge telah dkhabarkan kepade penulis tentang cubaan2 yg telah dilakukan oleh ust pengacara majlis yg berusahe bersungguh2 untuk memenangkan wakil kump beliau(nama kump dan peserta drahsiekan atas dasar2 keselamatan)..namun berkat doa sume sahabat2, rancangan jahat beliau telah berjaye dpatahkan secare halus..hehe walaupun pertandingan (ww2bad) dijalankan pd waktu petang yg agak mengkuyukan mata2 sume pihak, namun atas dasar 'nak menang punye pasal' setiap kump telah menunjukkan semangat juang yg tinggi..syabas kepade sume kump(ayat moja korang ni!!)..k la..time penulis nak isi perut penulis..dengar citer lauk ayam kari...bestnye..maka rugi lg la kepade sape2 yg xnk memakse diri mereka menghadirkan diri di hari korge n9 ni..k makan dulu.. -saje je

Comments

Popular posts from this blog

CARTA ORGANISASI MAJLIS TERTINGGI PENGURUSAN ANAK-ANAK NEGERI SEMBILAN MESIR (MTPANSM) SESI 2016/2017

Forum Perdana.