Debat Nogoghi Sombilan

Aktiviti : Debat Mahasiswa Dalam Loghat Negeri Sembilan Tempat Kejadian : Surau Rumah N.Sembilan Kaherah
" Jutaan terima kasih saya ucapkan kepada semua sidang hadirin kerana sudi menyaksikan program debat yang dipengerusikan oleh saya yang kacak pada malam ini "
- Ustaz Zaqwan, Pengerusi Majlis
Speaker Dewan yang menimbulkan banyak kontroversi sepanjang program debat. Izin laluan yang diberikan turut mendapat kritikan hebat daripada banyak pihak. - Ustaz Muhammad Nor
Barisan pencadang yang memilki daya keintelektualan
islamik yang mantap.
Barisan pembangkang yang dianggotai oleh pihak akhawat yang cukup berani dan tidak gabra bagi mematahkan hujah hujah dari pihak pencadang.
Meskipun kedua dua pihak pencadang dan pembangkang sedang sibuk berdebat, sidang audien turut sibuk berborak dan bergurau senda bagi menghiburkan hati masing masing.
Sehingga entry ini selesai ditulis, gambar ini tetap tidak mampu untuk ditafsirkan akan kewujudan dan motif sebenar ianya diambil.
Ulasan bagi setiap gambar di atas hanya rekaan semata mata. Pencadang : Kito sumo kono momikir an faktor utamo keruntuhan akhlak ghemajo pada maso kini. Sumo eh berpunco dari kelalaian keduo ibu bapo Pembangkang : Masaelah eh bukan hanyo mak abah faktor keruntuhan eh !!
Pencadang : Soksah doge bona !!

Comments

Popular posts from this blog

KUNJUNGAN RASMI DELEGASI JABATAN MUFTI NEGERI SEMBILAN KE RUMAH NEGERI SEMBILAN KAHERAH (RNSK)

*[MAKLUMAN PENANGGUHAN KELAS TAFAQQUH FIDDIN]*

[ZIARAH MAHABBAH ]